5-6-7 augustus - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Rosa Hageman - WaarBenJij.nu 5-6-7 augustus - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Rosa Hageman - WaarBenJij.nu

5-6-7 augustus

Blijf op de hoogte en volg Rosa

07 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Vrijdag een relax dagje gehad wat boodschappen en de was doen.
We hebben voor woensdag tickets gekocht om met een trein naar pike peak te gaan. Dit is nog een heel stuk hoger dan we nu zitten, daarom hebben we tot de laatste week gewacht zodat we wat aan de ijle lucht hier zijn gewend. Vanaf maandag moeten we al extra water gaan drinken met electrolyte (mineralen) om minder last van hoogte ziekte te krijgen.
Eigenlijk wilde we avonds naar de binnenstad vanwege de opening van de olympische spelen. Dat is een groot evenement hier met allerlei optredens van o.a. Cirque du soleil, maar vanwege regen zijn we niet gegaan en de opening op tv gekeken.

Zaterdag hebben Richard en Colin met Brent de Incline gedaan, een extreem hike. Dat zijn heel veel trappen die je op moet, ze hebben er 1 uur en 15 minuten over gedaan om op de top te komen.
Voor Tammy en mij is dat te zwaar dus zijn wij lekker gaan shoppen.

Vandaag lekker uitgeslapen en als ontbijt lekkere pancakes gehad die Colin met Tammy heeft gemaakt, zodat Colin nu het geheime recept kent.

Richard en Brent hebben de dutchovens schoongemaakt, zodat wij vanavond kunnen koken. Alle nodige ingrediënten gehaald en lekker gekookt.
Iedereen heeft er van genoten.

• 08 Augustus 2016 - 09:29

Dave En Angelique:

Jammer dat jullie de opening hebben moeten overslaan vanwege het weer, maar jullie hebben vast ook genoten voor de televisie. Jullie vermaken je voorlopig nog wel daar, dat is duidelijk! Veel plezier de komende dagen, we lezen wel weer hoe het met jullie gaat.

Groetjes, Dave en Angelique

• 08 Augustus 2016 - 15:21

Bert Hageman:

Nou Colin, die pancakes daar houden we je aan.