21/22 7 - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Rosa Hageman - WaarBenJij.nu 21/22 7 - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Rosa Hageman - WaarBenJij.nu

21/22 7

Blijf op de hoogte en volg Rosa

23 Juli 2016 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Gisteren hebben we een rustig dagje gehad, genieten in de tuin en shoppen. Colin had nog mee korte broeken nodig. Savonds nog een film kijken buiten op het grote scherm.

Vanmorgen zijn Richard en ik met Brent naar Palmers Park geweest. Colin is bij Tammy gebleven om te helpen met de BBQ voor vanavond.
We hebben vandaag 1 geocache gevonden voor we het park ingingen. We hebben een avontuurlijke, warme maar mooie hike in het park gemaakt. Een paar keer dacht je nu kunnen we niet verder, een paar rotsen over klimmen en dan zag je weer voetstappen zodat we wisten dat we nog op het pad zaten.
En we uiteindelijk weer bij de auto uitkwamen.
Vanavond een BBQ feestje gehad ter ere van ons. Vrienden en collega’s wilden ons graag leren kennen, omdat we helemaal uit Nederland komen. “Brent had nogal opschept over ons “ Was een erg gezellige avond met lekker eten.

• 24 Juli 2016 - 09:52

Geert En Yvonne:

Nou Luitjes het gros van Nederland is niet in Amerika geweest dus het is best bijzonder :)
    En als ze de foto's van jullie op Facebook gezien hebben van de afgelopen jaren dan zijn ze bijna vrienden geworden :)
    Nederland is voor hun maar een kikkerlandje. Wij mogen ook bijna :) Nog 3 dagen werken.
    Volgens mij gingen jullie aankomende week toch toeren? Ga genieten !!!!
    Groetjes Van ons