12-8 - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Rosa Hageman - WaarBenJij.nu 12-8 - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Rosa Hageman - WaarBenJij.nu

12-8

Blijf op de hoogte en volg Rosa

13 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Vanmorgen dus al vroeg op om op tijd te zijn zodat Richard en Colin
Dale en zijn zoon Kevin kunnen gaan Raften. Een onvergetelijke ervaring voor ze,
Tammy en ik hebben wat foto’s van ze gemaakt en zijn daarna naar een Abby en een wijnmakerij geweest. Daarna de mannen weer opgehaald en eenmaal thuis even een dutje gedaan zodat we weer fit zijn voor de avond, vanavond naar een baseball wedstrijd geweest van de SKY FOX geweest. Was een leuke ervaring, goed opletten dat er geen bal of je kop terecht komt. We hebben het einde niet gezien omdat het spel op het einde stilgelegd werd i.v.m. regen en onweer. We zijn toen naar huis gegaan nadat we eert nog een stop gemaakt hadden bij een drive-in voor een lekker aardbeimilkshake te halen.
Morgen onze laatste dag om wat te gaan doen. Maar nu eerst lekker slapen

• 13 Augustus 2016 - 09:27

Petra:

Hoi Rosa, Richard en Colin,

Wat een leuke belevenissen allemaal. Zo te lezen genieten jullie er goed van. Mooi zo, volg ens mij zouden jullie best nog langer willen blijven