Utha - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Rosa Hageman - WaarBenJij.nu Utha - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Rosa Hageman - WaarBenJij.nu

Utha

Blijf op de hoogte en volg Rosa

04 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Colorado Springs

We zijn weer terug in Colorado Springs, We zijn in Salt lake
City naar de Mormonen kerk geweest. Daar een rondleiding gehad en geocaches gedaan. En lekker genieten van het warme weer zo’n 43 graden.
Helaas was dat voor de hotsprings in Salt Lake te warm dus dat hebben we niet kunnen doen.
Verder zijn we nog naar een air force museum geweest, daar kwamen we een stel uit Nederland tegen waar we even mee gepraat hebben.
De dag erop zijn we de beren in gegaan naar het ski gebied in Utha, park City.
Daar zijn ook ooit de winter olympische spelen gehouden. Savonds is er nog een vriend van Tammy en Brent komen eten die we ooit hebben ontmoet toen we bij hun in Duitsland bij de scouting op bezoek waren.
Vandaag dus weer terug gereden naar Colorado, onderweg in Wyoming nog een geocache gedaan zodat we in nog een staat een smiley kunnen neerzetten.
En zo zijn onze dagen omgevlogen.