Rocky Mountains - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Rosa Hageman - WaarBenJij.nu Rocky Mountains - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Rosa Hageman - WaarBenJij.nu

Rocky Mountains

Blijf op de hoogte en volg Rosa

29 Juli 2016 | Verenigde Staten, Estes Park

Nog 2 dagen in het park geweest. Dinsdag zijn we naar Bear Lake geweest, en naar de Alberta falls watervallen. Weer veel gezien en genoten van de omgeving. Na het avondeten nog een spelletje chickenfoot gespeeld. Domino op zijn Amerikaans.

Woensdag zijn we naar de Big Meadows geweest.
Nadat we geparkeerd hadden kwam er ineens een moose de weg oversteken. Wat een groot prachtig beest van zo dichtbij snel foto’s maken en opletten dat hij niet op je af komt rennen, We hebben vandaag het geluk gehad om veel dieren van dichtbij te zien.
Bij de Big Meadows zou een easy hike van 3 km zijn maar was toch een hele klim van 1 ½ uur. Vooral door de hoogte hadden we moeite met voldoende lucht te krijgen om goed door te klimmen, gelukkig was het de moeite waard en hebben we genoten van het uitzicht.
Na de hike en lunch zin we naar Grand Lake gereden, een mooi stadje, daar een paar geocaches gevonden.
Terug gereden naar Estes Park en daar in een restaurant nog lekker gegeten. Inmiddels was er al een soort mist ontstaan boven de bergen wat er apart uit zag. Dit bleek rook te zijn van een brand die ergens in Amerika woedt.

Vandaag weer terug naar Colorado Springs, onderweg nog gestopt in Boulder een leuke stad waar overal straatartiesten optreden, Colin had weer wifi en heeft samen met Tammy de nodige pokemons gevangen.
We zijn in Boulder naar een thee fabriek geweest en daar een rondleiding in de fabriek gekregen en daarna allerlei soorten thee uitproberen.
Weer terug de was nog gewassen want morgenavond gaan we onze tas weer inpakken om naar Utah te gaan.
Na het avondeten buiten op het grote scherm nog foto’s van Rocky Mountains gekeken.

• 29 Juli 2016 - 14:16

Geert En Yvonne:

Mooie verhalen Rosa :) Wij zullen jullie vanaf morgen iets minder frequent kunnen volgen :). Ben benieuwd of het in Noorwegen ook zo'n hype is die pokemaons :) Hier en bij jullie in iedergeval wel.
    Nog veel plezier de aankomende tijd.

Groetjes Geert en Yvonne