20- 7 Georgetown - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Rosa Hageman - WaarBenJij.nu 20- 7 Georgetown - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Rosa Hageman - WaarBenJij.nu

20- 7 Georgetown

Blijf op de hoogte en volg Rosa

21 Juli 2016 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Vanmorgen al vroeg op ontbijten, lunch maken en op weg naar Silver Plume bij Georgetown om een treinreis te maken met de Historic Loop Railroad.
Daar eerst wat rondgekeken in het museum en daarna de treinreis van 1 ½ uur.
Gezellig geluncht in het piepklein mijndorpje Zilver Plume. Daarna naar Georgtown waar we geocaches hebben gedaan en onze eigen TB hebben gedropd. Door naar Denver om daar bij een Mexicaans restaurant Casa Bonita te eten. Eenmaal binnen hadden we het gevoel dat we in disneyland in een attractie waren. Moesten in een rij om eten te bestellen en het was allemaal leuk versierd, entertainment van duikers, beer, bandjes enz.
Lekker gegeten en weer terug naar Colorado Springs nog even nakletsen en dan weer rustig aan naar bed.

• 21 Juli 2016 - 08:10

Janette:

Ha wereldreizigers,
    Klinkt geweldig.
    Wat een avontuur en prachtig voor jullie om mee te maken.

• 21 Juli 2016 - 09:54

Petra:

Woh super.
    Volop genieten dus. Heerlijk jullie hebben het verdiend

• 21 Juli 2016 - 10:47

Bert Hageman:

Het is alsof je in een western bent beland.

• 21 Juli 2016 - 23:34

Geert En Yvonne:

He Luitjes in de States

Mooie foto's hebben jullie gemaakt. Heb al zin om er naar toe te gaan :) Ga heerlijk genieten en we volgen jullie zo.