18-7 - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Rosa Hageman - WaarBenJij.nu 18-7 - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Rosa Hageman - WaarBenJij.nu

18-7

Blijf op de hoogte en volg Rosa

19 Juli 2016 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Vannacht heb ik een onrustig nachtje gehad, voor mijn gevoel zat ik nog steeds in een vliegtuig, dat in combinatie met het wennen aan de ijle lucht hier voelde ik mij niet lekker. Gelukkig zorgt Tammy goed voor ons en had ze al tabletjes voor ons klaar gelegd voor het geval dat.
Na een lekker ontbijtje zijn we naar de Garden of the Gods gegaan. Waar we onze eerste geocache in Amerika hebben gevonden.
Onze eerste souvenir gekocht en naar een grote winkel geweest om inkopen te doen. De rest van de dag wat rustig aan gedaan omdat ik nog wat moet bijkomen. Colin heeft zijn eerste pokemons gevangen in Amerika. savonds hebben we lekker gegeten en de heren hebben nog een film gekeken en ik ben lekker vroeg het bed in gekropen.

  • 20 Juli 2016 - 08:33

    Geert En Yvonne:

    He Americans,
    ik zie dat jullie genieten op de foto's,
    Wat een mooie omgeving.
    God heeft wel een mooie tuin :) lekker ruig.
    geniet er goed van.
    deze belevenis neemt niemand je meer af.


  • 20 Juli 2016 - 09:15

    Ruud:

    Wat gaat de tijd snel. Jillie zijn nu aan de andere zijde van de grote plas. Hoop dat het weer meezit. Zo te zien hebben jullie het naar jullie zin. Zijn benieuwd naar alle (sterke) verhalen.
    Hoop dat je voldoendefotorolletjes mee hebt

  • 20 Juli 2016 - 11:08

    Bert Hageman:

    Zag op een v.d. reacties, dat er foto's waren. Ik had ze nog niet gevonden, maar nu dus wel. Nu weet ik hoe dit allemaal werkt. Mooie foto's. Ziet er allemaal goed uit Geniet er samen van. Groetjes.

  • 20 Juli 2016 - 16:02

    Melvin En Sandra:

    De foto's zien er geweldig uit . Mooie omgeving. Geniet ervan
    Groetjes van ons uit nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Colorado Springs

amerika

Op vakantie bij familie Krueger in de verenigde staten

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2016

laatste dag

13 Augustus 2016

12-8

11 Augustus 2016

Colin 16

11 Augustus 2016

Colin 16

10 Augustus 2016

Pikes Peak
Rosa

Actief sinds 05 Juli 2016
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 5139

Voorgaande reizen:

17 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

amerika

Landen bezocht: