de reis - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Rosa Hageman - WaarBenJij.nu de reis - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Rosa Hageman - WaarBenJij.nu

de reis

Blijf op de hoogte en volg Rosa

19 Juli 2016 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Vandaag is het eindelijk zover, de reis gaat beginnen. Om half 5 richting Schiphol.
Gelukkig was het er nog niet zo druk dus snel koffers kunnen droppen en door de douane .
Eindelijk in het vliegtuig en de vlucht van 10 uur kan beginnen. Het opstijgen en landen is niet mijn favoriete ding. Tijdens de vlucht kunnen we films kijken spelletjes doen en de vlucht volgen, waar we vliegen en hoe hoog en snelheid.
Ik heb de film Jungle Book gekeken. Geprobeerd wat te slapen, zo zijn de 10 uur echt OMGEVLOGEN (dit grapje kan Colin niet waarderen)
Een maal in Salt Lake City werden onze vingerafdrukken en foto gemaakt voordat we het land in mogen. Daarna wachten op ons volgend vliegtuig.
Deze vlucht is niet zo goed verlopen, het was een “bumpy flight” veel turbulentie dus steeds op en neer. Door mijn Yoga ademhalings oefeningen te doen kon ik het redelijk volhouden. Zelfs Richard was misselijk. Eenmaal in Denver meteen Brent gezien en samen met hem de bagage opgehaald en met de auto naar Colorade Springs.
Eerst wat bijkomen, laat diner en dan nog even een korte wandeling met Tammy en Brent door de omgeving maken om even benen te strekken. Colin krijgt dan zijn eerste pokerles van Mitchell.
Daarna naar bed toe om eindelijk te slapen na 25 uur .

• 19 Juli 2016 - 07:18

Dave En Angelique:

Wat fijn dat jullie - ondanks de minder prettige vlucht - zo goed aan zijn gekomen! Nu flink bijkomen en dan lekker genieten!!!

• 19 Juli 2016 - 11:25

Petra:

Fijn dat jullie er zijn.....nu genieten. Veel vakantieplezier